05-12-09

Nu är jag äntligen klar med håret på mammas kompis. Det blev jättebra nu och jag fick lite mer pengar än vad jag skulle så jag antar att hon blev nöjd:) Och det är såklart det viktigaste att hon blev nöjd!

Bodypumpen förut var jobbig och hon som höll i den körde hårt med oss. Jag darrade tillochmed efter passet. Men jag la på lite mer vikter den här gången så det var nog en anledning. Känner mig mycket piggare nu efter träningen och det va kul att jag fick med mig Emma också! det gör allt lättare när man är två stycken:)

Nu trodde jag att jag bara kunde ta det lugnt. Men nej nej, jag har helt totalt glömt bort att jag ska läsa ut en bok på engelska till imorgon som jag ska berätta för läraren. Ska även lära mig 25 ord från boken som jag inte kan.. Härligt det kommer bli att få sitta uppe halva natten med läsning och översätta ord.. Men det är väl bara att börja läsa antar jag och hoppas på att det ska gå bra imorgon ;)




En bild på mig och Nathalie får avsluta dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0