28:e december

HejHej!

Herregud, jag är så otroligt trött. Jag gick och la mig ändå ganska tidigt igår men kunde verkligen inte somna. Vakna flera gånger sen när jag äntligen lyckades somna av att jag drömmer så otroligt jobbiga drömmar. De är inte mardrömmar precis. Men så jobbiga är dom, för i varje dröm lyckas jag hamna i svåra situationer. Genom att jag måste göra olika val och så. Så lite av mardrömmar kanske det är... Men men hoppas dom försvinner snart iallafall!

Nu ska jag försöka göra mig iordning lite för kl 4 ska jag ner och möta några av mina tjejer för en fika. Sen ska vi prata om hur vi ska fira nyår och så:) Ikväll ska jag träna med Emma. Jag skulle egentligen komma iväg på bodypumpen kl 12 men eftersom jag inte sov så bra inatt blev det att jag vakna klockan 12 istället för 10 som jag hade satt klockan på. Därför måste jag tvinga mig dit ikväll istället. Måste verkligen röra på mig nu känner jag efter allt gott som den förra veckan erbjöd;)

Jag bestämmer mig nu med kameran.. Det blir en svart:)





En låt man inte får nog av:)alltid bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0