Äntligen fredag!

Nu är jag hemma igen efter en mycket bra dag i skolan. Väldigt avslappnande dag med sötnosen nadja som tog bra hand om mig och mitt hår! Blev shamponerad och stylad och det är absolut inga fel:) Hon använde en färgbomb på mitt hår och dom är verkligen bra! funderar på att köpa en sån i den kalla färgen till våren när jag ska bli ljusare:) Permanenten gick även lite bättre idag, men jag måste verkligen ta med mig det hem och träna några gånger. Men det är ju inte brottom än precis!

Frida ringde nyss och fråga om jag ville med henne till charlottenberg eftersom de har öppet där på köpcentret extra länge idag. Jag sa såklart ja för jag har inga andra planer för kvällen och inga planer för hela helgen heller förresten.. Det blir väl att ta det lugnt om det inte dyker upp någon roligare imorgon kväll:) Jag hoppas verkligen på att hitta någon snygg nyårsklänning sen!

har tagit lite bilder från dagen.


jag njuter men jag vet inte riktigt vad hannah gör..

Hannahs färgbomb:S



så ser jag ut idag då:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygging där! Kul att du fick med när Hannah tar kort på sig själv, haha :D

2009-12-04 @ 22:08:49
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0