bad update:S

Det va ett tag sen jag skrev här nu.. Dåligt av mig men jag har inte orkat eller haft tid. Julen är ju över nu och den gick ganska fort ändå. Nöjd med julklapparna och allt också:) Juldagen tillbringades mestadels med Victoria Nathalie och Emma. Jim var även på besök i arvika också. Det va riktigt kul faktiskt. Jag hade riktigt kul men kvällen slutade lite olyckligt för Nathalie men nu är hon på fötter igen efter en hård natt i arvika ;)

Jag är otroligt sugen på att dra och kolla på mellanddagsrean eftersom jag fick lite pengar i julklapp. Men förhoppningsvis drar jag till karlstad på tisdag med mamma. Men frågan är om det finns något man kan fynda kvar då? vi får se :)

Idag ska jag bara ta det lugnt, jag försöker få tag på lite kompisar men eftersom min mobil är så jävla kass nu går det inte så bra.. Jag får spendera dagen tillsammans med pappa då istället:)

Nu ropar pappa på mig och säger att vi ska äta på donken.. Typiskt pappa mat när dom är ensamma hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0