beautiful and dirty rich

hallåhallå!

Usch va kallt det är ute. Höll på att frysa ihjäl på väg hem från tågstationen! Så nu sitter jag här hemma med en filt runt omkring mig:) Men snart måste jag hoppa in i träningskläderna och dra iväg till hälsokompaniet med Emma. Idag ska vi testa box. Bra för det finns endel som behöver komma ut känner jag! Men jag ska inte slå isönder stackars Emma för så stark är jag inte:)

Skoldagen idag gick fort som vanligt. Roligt var det. Vi höll på med curler hela dagen och det börjar se lite bättre ut nu. Man fick välja om man ville göra provet idag eller om en vecka. Men jag tar det nästa vecka istället.
Frisör treorna visade upp lite av deras projektarbeten idag vid entrén i skolan. Kul att se faktiskt och jag blev sugen på att gå en kurs på hårförlängning med microringar. Skulle vara kul att lära sig det och även ha det som projektarbete i trean. Men det är ju ett bra tag kvar så jag hinner nog ändra mig! men som sagt kul att få se iallafall. Efter skolan drog jag till stan med Nathalie och Hannah. Köpte torrshampoo som är mycket behövligt för mig. Sen fika vi med Nathalies kompisar, vilket var mycket mysigt:)

Usch jag är så trött på tåg! Vi slutar oftast tidigt, men ändå kommer jag inte hem förän några timmar senare för att tågen går så dåligt till arvika...


juste flickor! vad hände med att hyra stuga i fjällen?;)


Kommentarer
Postat av: frida

de hände i stort sett ingenting. men jag tycker att vi tar tag i det?

2009-12-02 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0