dagen före nyår

tja tja:)

Nu är allt fixat till imorgon med mat och dryck :D Jag hannah emma och Victoria va och handla all mat förut och det gick ju rikigt bra, så himla mycket folk men tillslut efter 1,5h va vi klara! Sen tog vi hem alla varor till mig och bara tog det lugnt. Morfar och min morbror kom förut för att bli klippta! Jag fick ihop en slant och de blev nöjda tror jag:) Sen drog vi ner till stan och käka på sunday och tog ett varv på stan för att fixa lite lösögonfransar och lite annat kul till imorgon;)

Ikväll är det träning med bea som gäller, Bodyjam ska vi testa på för första gången och det ska bli kul att testa på faktiskt! kordinationen är kanske inte den bästa men det kommer nog gå bra det här...


snyggingen frida va på besök igår!


De nya örhängena som jag köpte igår, visar kavajen imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0