I'm only gonna break your heart.

hejhej!

Idag va det Nobeldagen på skolan och det va faktiskt ganska kul:) Bättre än de vanliga skoldagarna och vi fick sluta tidigare också! Mitt lag klararde allt galant också så vi blev klara ganska fort med allt. det va ju även nobelmiddag på skolan.. haha bättre än vanligt iallafall och vi fick tillochmed lite glass:)

När allt va klart på skolan drog Jag Hannah Amanda Nathalie och Oscar till stan. Det blev en fika med Hannah och Oscar vilket va väldigt gott. Sen bar det av till tåget som vanligt med Hannah!

Nu ska jag snart dra mig till Emma och kolla på mammas pojkar och bara slappa. Jag blev på dåligt humör förut och det är inte bra.. Vet inte varför men hoppas lite godis får upp humöret lite! det kan bero på att jag och frida kolla på regler för att hyra stuga i branäs förut och man va tvungen att vara 18 för att hyra och bo där........................... så kul va det!




nya toppen från jc!


Kommentarer
Postat av: vi som hoppas på att se dig i branäs

Fina bilder , men nu till det viktiga , vi måste fixa denna stugan på ngt sätt :O , fy vad kul vi skulle ha !

2009-12-13 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0