mååndag..

hallåhallå:)

Idag blev det en kort skoldag, vi sluta innan tolv och det va väldigt skönt:) Jag fick med mig Hannah och nathalie hem till mig efter skolan. Nathalie åkte för första gången tåg till arvika och hon fick lite cellskräck i tunneln.. Men hon klara sig bra ändå och överlevlde;) Jag och Hannah visa henne runt lite i den stora staden och sen drog vi hem till mig och baka sockerkaka och chokladbollar. Vi ska nämligen ta med lite fika till skolan på onsdag och då bestämde vi oss för att lägga ner oss lite med att baka! Så himla skönt att det snart är jullov! Men det känns verkligen inte som om det är jul än. herregud va fort hösten har gått. kan bero på att jag har så roligt, tiden går ju fort då;)

Nu sitter jag och trakaserar emma med sms om att hon ska bli med och träna! det måste hon bli för förra veckan var jag allt för ensam där nere! det blir nog gymmet idag:)

Hannah la in lite bilder från hennes kamera:)


jag och natha pluggar för fullt


även en bild från helgen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0