hos emmaaaa

Nu är jag hemma hos Emma och ska sova här inatt:) Vi va och träna förut, gym och power yoga blev det! Det va skönt att komma iväg igen efter julen då det inte blev så mycket träning.. Nu ska vi nog lägga oss snart och kanske kolla på film som vi brukar göra!

Allt är planerat för nyår nu också! eller aa det mesta iallafall. Vi ska ju äta mat och ha det kul hemma hos mig, bara vi tjejer först . Men vi vet inte vart vi ska ta vägen sen , men det kommer väl säkert upp lite alternativ snart:) Vi ska handla all god mat på onsdag och sen på torsdag smäller det:D

Men min tur va ju såklart kameran slut... Jag får kolla i arvika imorgon , eller så åker jag till kalrstad med pappa om jag inte hittar någon här.. TYPISKT?



solen i ögonen ?

förra vintern
förra vinter haha
hahahha
ja och emma i sjuan ;)
rydberg på akuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0