in for the kill

Nu har jag äntligen köpt en kamera. Men jag fick beslutsångest i affären och tillslut valde jag en rosa ändå..Men tror det blir jättebra det:D
 Emma hängde med till kalrstad och jag hitta faktiskt en paljett kavaj och ett par örhängen. Kavajen ska jag ha på nyår till min svarta klänning:) Emma hitta lite snygga saker hon också! 

pappa fixa en telefon till mig förut också:) det behövdes verkligen för jag fick psyk på min igår när jag sov hos emma.. Det är det mest irriterande som kan hände när den stänger av sig efter tre sekunder. Men nu har jag en annan som tur är :)

Efter karlstad kom Frida till mig och fick håret fixat. Hon blev lite mörkare i håret och det blev jätte snyggt! Efter det drog vi till ica och köpte vindruvor och naturgodis. Sen blev det lite gossip girl och prat om allt mellan himmel och jord! Sannerligen mycket trevligt alltså;)

Nu sitter jag här med Victoria då, som kom hit vid elva nytränad och go! hon kan knappt gå hahah;) Vi ska nog snart försöka sova eftersom det ska handlas mat imorgon till 10 hungriga tjejer på torsdag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0