plugg...

hallåå! 
Idag har jag pluggat från jag kom hem från skolan till nu.... Okej det blev en timmes break med träning i gymmet med mamma. Men ändå har jag inte lärt mig något nytt. Det verkar inte vilja fastna i skallen på mig. Det gör ju inte det hela bättre när vi fick reda på att provet innehöll hela betygskalan. Jag som trodde det bara var G eller IG prov. Men sånt är livet och man ska inte klaga.

Idag har jag som sagt varit i skolan. Var otroligt seg imorse och tänkte väldigt konstigt eller inte alls när jag drog på mig min lilla skinnjacka när det regnar som bara den ute. Och stövlarna som det läcker in vatten i åkte också på. Ibland blir jag bara så trött på mig själv när jag insåg att jag inte hade något paraply heller.. men jag får tänka till lite mer noga imorgon:) Efter skolan drog vi tjejer in till stan innan tåget gick och jag hitta endel jag vill ha men ska försöka gå på stan på onsdag då det inte blir så hastigt och brottom.

Nej nu måste jag läsa vidare på det där provet.. usch. Men jag får trösta mig med att jag får sova nästan två timmar längre inatt:)

Nattinatti<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0