colourless colour

hallåhallå:)

Nu ligger jag här igen i min säng med datorn i knät. kan det bli bättre?:)
 
Provet gick väldigt bra trots att det inte kände som jag inte fick in ett dugg. Skolan gick ändå ganska snabbt idag men jag var trött som bara den och höll på att somna. När vi sluta tog vi som vanligt vårt lilla varv på stan jag Hannah och Elin. Men som sagt blir det mer stan imorgon och då ska jag in på jc för jag såg att de hade fått rikigt snygga kläder:)

Idag var det kära tåget försenat nästan en timme. Drygt att få sitta på stationen hungrig och trött. Men som tur var hade jag bra sällskap och Victoria blev överlycklig när tåget var försenat så hon hann med det! Victoria följde med mig hem när vi äntligen va främme i Arvika. Blev mycket skratt som vanligt och sen kom Hanna och jag hjälpte henne med hennes hår och hon fick det lite längre. Det blev jättebra:)

Nej nu måste jag sova för jag ska upp om.... 7 h.. Usch det blir dåligt med sömn nu för tiden. Men men sånt är livet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0