I'm not your toy- la roux

Igår var en mycket trevlig kväll men några av mina favoriter! Men tyvärr var ju inte Frida Amanda och Victoria med.. Men det får bli mer gånger flickor:) Lördagen va mycket roligare än fredagen. Trots att vi inte visste vart vi skulle vara blev det ändå kul och det är tack vare tjejerna!

Idag ska jag inte göra någonting. Bara sitta hemma och ta det lugnt och lyssna musik på hög volym. Jag har lite dåligt samvete för Emma och frida går lucia och jag stannar hemma haha och Kimberly får sova själv i karlstad:( Men jag är så trött och jag måste hålla lite på pengarna eftersom vi får mindre studiebidrag i december.. har jag hört iallafall! Jag borde få tag i ett extrajobb men jag har inte tid och lust.

Bilder från igår lägger jag upp senare när jag har kommit hem till mamma:)
hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0