lite beslutsångest..

Jag fick lite pengar i julklapp som jag har tänkt lägga på en ny kamera eftersom min förra fina rosa kamera blev stulen:'( Jag köper en billig den här gången eftersom jag har blivit så otroligt klumpig på senare tid.. Det undrar jag varför jag har blivit. För nu kan jag inte ens ha grejer i en månad utan att dom går isönder.... Men jag gör ett nytt försök nu iallafall:D

Men vilken färg ska jag välja på den.. Rosa eller svart? Svart eller rosa?


rosa?


svart?



Nu hoppas jag på att det är någon som hjälper mig med det här;)

Kvällen är lugn och väldigt tråkig.. Men det finns väl inte så mycket mer att göra skulle jag tro. Pappa, jag, Joel och Tindra åkte en tur till charlottenberg förut i hopp om att jag skulle hitta mig en kamera. Men jag är fattig och klumpig så jag får välja bland de billigare varianterna. Men det finns mycket jag vill ha i klädväg också:(:( hur ska detta gå ihop? haha jag måste skaffa mig ett jobb helt enkelt. Men jag köpte iallafall en ny foundation, men det va behövligt:)


det fick bli den här gamla favoriten igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0