mm whatcha say, ooh that you only meant well?

Inatt sov jag hos ju hos Kimberly och vi vakna av att det bullrar som fan ute. Härligt men det va mysigt igår iallafall och det blev att vi gick lite på stan men jag hitta inget för jag är snart pank.... Resten av kvällen bestod av att se på tv och sitta vid datorn:)

Nu sitter jag i skolan och har data. Jag orkar inte göra nåot vettigt eftersom vi har jullov snart och då är det ingen idé att göra något som man ändå kommer glömma bort! Sen har jag matte prov som kommer gå åt helvete.. Jag tog hem boken i tisdags men orka inte öppna den. Men det får gå som det går just nu vill jag bara ha looov!!!!!:)

Imorgon är det julavslutning och sen ska vi tjejer gå ut och käka! Sen på kvällen har jag andra planer;) Kommer kanske sova hos kimberly då med.. vi får se:)

Haha jag har träningsvärk så jag inte kan gå! Jag får se om jag orkar gå på spinningen med bea idag:(

Igår va det väldigt kul i salongen. Vi fick göra aftonfrisyrer med olika teman. Min grupp fick "julfest" som tema och det blev rikitgt bra faktiskt. Jag kan lägga in mer bilder sen när jag kommer hem. Då ska jag även visa lärarnas snygga mästerverk;)


Ganska enkel uppsättning, men vi piffa till den med lite julpynt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0