om du lämna mig nu.

Nu har jag precis kommit hem från Kimberly och Amanda. Vi tog det bara lugnt precis som jag har gjort hela dagen! Jag sov ju hos Emma inatt och vi vakna ganska tidigt av att hennes urgulliga lilla kusin viggo kom. Så vi hjälpte till med att passa honom lite och han grina inte en enda gång? herregud. det va nog därför jag gilla han så mycket:) Resten av dagen bestod av att dega i soffan med Emma och sova lite då och då. Skönt med en sån här dag också ibland och bara ta det lugnt! Men imorgon blir det plugg, träning och fixa håret på mammas kompis:)

Orkar inte sova än så jag kommer nog sitta uppe ett tag till. Lite ensamt kanske men faktiskt väldigt skönt! Särskillt när jag lyssnar på bra musik:)

Den här låten är så himla fin, ett exempel på musiken som spelas i högtalarna ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0