Shopping dag med Amanda och Hannah

Blev en sen dag idag också i Karlstad. Äntligen har jag fått köpt lite julklappar och nu är jag nästan klar med alla:) bara till pappa och joel kvar. Till pappa vet jag redan vad jag ska köpa och det blir nog d:fi shampoo och wax från skolan. Bra för honom att få lite bättre grejer till håret och dessutom önskar han sig det! Joel blir det lite svårare att lista ut men det kan väl inte vara så svårt att köpa julklapp till en sexåring?

Hitta ganska mycket till mig själv som jag ska önska mig i julklapp. Bl.a Skor, mysdress, klocka, och andra kläder! Klockan som jag prata om har jag köpt nu men jag ska få den av mamma i julklapp för hon ville ge den till mig. Känns lite surt nu när den ligger inpackad i ett paket men det är ju inte många veckor kvar till jul! Jag får helt enkelt stå ut med det.

Nu går jag runt och småäter av allt som finns här hemma.. Vet inte riktigt vad jag är sugen på men jag tar lite av varje så hoppas jag blir mätt snart. En godispåse vore inte alls fel nu men ska försöka inte äta det under veckorna och det funkar ju ganska bra! Imorgon ska latmasken dra iväg och träna så jag utnyttjar kortet ordentligt. Jobbigt nu på vintertider när man blir så trött hela tiden. Men jag ska allt rava mig dit minst tre gånger i vecka har jag ju sakt så:)

Imorgon är det ju salong. Äntligen! Eftersom curlerprovet är framflyttat en vecka så ska vi träna på det imorgon. Det känns skönt eftersom vi bara har gått igenom det en gång tidigare. Dagen imorgon kommer gå fort som alla andra salongdagar. Tror det är ett bra tecken på att jag tycker att det är rätt linje:)

Nej idag ska jag försöka lägga mig tidigare! Imorse var jag verkligen HELT död när klockar ringde lite innan sex.. Hur lång tid ska man palla det här egentligen? Tåg börjar bli ganska segt nu kan jag erkänna.. Förresten berätta Amanda att hennes tåg imorse var helt blodigt och det hängde kött i den främmre delen på tåget för att det hade kört på ett stackars rådjur! Usch :(


kanske kanske:)


dålig bild.. Men gillar dom här, men ändå bara kanske.

klockan!

Såklart blev det en fika! det får man bara inte missa;)

Ursäkta för dåliga mobilbilder men tyvärr har jag ju ingen kamera längre:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0