skid weekend ja ja ja?

hejhej!

Nu hoppas jag verkligen att det blir något med nån skidsemester! Pratar med Manne som är på som fan och jag hoppas vi blir ett gäng tillslut som kommer iväg! skulle vara skitkul. Jag ska ta tag i det och inte låta det rinna ut i sanden som allt annat vi säger att vi ska göra. Imorgon blir det att prata med mamma om allt för hon vet ju inget än.. Men det kommer nog bli bra det här :)

Dagen har varit bra och jag klarade curlerprovet! härligt:) Blev ingen klippning idag i salongen. Det var istället egen träning. Då blev det permanenten som åkte fram. Det går sakta framåt:) Efter skolan drog jag som sagt till jc med hannah och hitta en snygg tshirt/topp och lite smycken! När jag kom hem till Arvika smet jag in på veromoda med mamma och hitta lite saker. Ett linne som jag köpte och mamma köpte en sjal till henne och mig. Kommer även få julklapp av pappa därifrån:)

Imorgon är det nobeldagen på skolan och även den "riktiga" nobeldagen. Vi får väl se vad nobelgymnasiet kan erbjuda :) puss och godnatt<3


vi ska komma iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0