sweet like sugar

hejhej:)

Nu har jag pluggat ett tag på provet som vi har på tisdag och det är så otroligt tråkigt.. Men man måste ju som sagt plugga men nu tog jag en paus från det och ska snart sticka iväg på bodypump med Emma och mamma! Skönt att jag lyckas övertala mig själv att dra dit på en söndag då man oftast är seg som fan och man blir ju som sagt lite piggare!

Efter träningen kommer mammas kompis och ska få lite längre hår! Skönt att tjäna en liten extra slant nu innan jul när alla pengarna går åt till julklappar. Så till veckan ska jag nog kolla på lite kläder till mig själv för jag har sett så otroligt mycket jag vill ha!

Jag Emma och Frida ska julbaka till helgen troligtvis. Jag längtar faktiskt när vi sa att vi skulle spela julmusik och sen käka upp allt vi bakat:)



hörs kanske sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0