Tisdag!

Hej!

Idag hade vi i Frisör julpyssel med bygg. Det var en helt okej dag idag med pyssel och lite uppträdande senare på dagen som hela skolan kollade på:) Miranda i klassen sjöng och hon va jätte duktig! Vi fick även prova på att snickra lite och det blev ju väldigt fina saker av det! haha. den gruppen jag va med i gjorde ett litet "hus" men dock utan väggar, vi hann inte så långt och brädorna räckte inte heller. Men det blev ju fint:P

Nu ska jag snart iväg på bodypump! Joanna ska få en gratis vecka av mig och jag hoppas att hon följer med idag på passet för annars blir det tråkigt!

Imorgon ska jag sova över hos kimberly i hennes lägenhet! ska bli kul att se hur den ser ut och jag behöver inte gå upp lika tidigt på morgonen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0