we opened up a cold case love

Sitter och lyssnar på den låten nu, rätt bra faktiskt!

Skönt att vara hemma efter torsdagens skoldag. Vi har ju bara kärnämnen idag så det är ju lite drygt men tjejerna fixade så att det inte var lika tråkigt som det skulle kunna vara! Måste säga att gillar klassen väldigt mycket<3

Efter skolan drog jag, Nadja, Hannah, Elin och Nathalie till stan. Det finns mycket nu som jag skulle vilja ha med mig hem och som tur va köpte jag ett par boots. Tror att jag kommer bli nöjd med dom. Men dom kändes lite tveksamma först men jag kommer nog att vänja mig med att använda dom! Blev himla sugen på att köpa en ny parfym. Fastna för en av de nya D&G parfymerna. Den va såå himla gooo:) Hannah spruta på sig massa killparfym och gick och lukta på jackan hela tiden. Det blev som en ny pojkvän för henne haha;)

Imorgon är det ju salong igen:D Egen styling står på schemat efter permanent. Skönt!! Jag får inte glömma att köpa med en produkt till Emmas mamma som jag egentligen skulle göra idag....

Nu snart ska jag på spinning med Bea. Min första gång och alla som jag har pratat med ville dö när dom körde det första gången. Men men jag överlever nog en timme får jag hoppas på!


Elin och Nathalie, vilka godingar!


borde önska mig den i julklapp:) love it!


hannah jag och Amanda. Amanda gjorde den bilden och den va söt:)

Kommentarer
Postat av: hannah

Imorse hata jag min jacka..

nu älskar jag den :D

2009-12-03 @ 19:44:32
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0