2/11-09

Jag har inte varit sugen på att sitta vid datorn sen jag kom hem från Grums igår kväll. Festen va jätte rolig men man fick tydligen ha sina grejer ifred.. När vi skulle dra hem vid klockan halv två upptäcker jag att min väska är helt försvunnen. Vi leta länge och tillslut finner Emil den rensad bakom huset. Eftersom jag sov hos Nathalie hade jag med endel grejer.
Så jag blev av med nya kameran, plattång, volymtång och 300:-

Men tur va att plånboken va kvar och det fattas bara ett kicks kort ! Men jag fattar inte varför man gör sånt för det sänker mig ganska reält:( hoppas man får ut det på försäkringen iallafall!

Så nu kan jag tyvärr inte bjuda på korten som jag tog i lördags (jag tog faktiskt många) men hoppas jag får något extra jobb snart så jag kan tjäna ihop lite pengar och köpa en kamera igen!


tog bilder av Nathalie istället:)


Jag ser lite borta ut men men ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tro mig de är en vardag i Grums och snatta :/

2009-11-02 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0