7 november 2009

Godmorgon godmorgon!

Tack för igår Emma och Frida!

Sov länge idag vilket va väldigt skönt efter den här händelsefulla veckan. Inte så många bra händelser men nu när det är helg och när man kan vila ut känns det mycket bättre. Jag och Emil är inte tillsammans längre.. Det kom vi fram till båda två nu i veckan men vi är absolut inte ovänner och det är jätte skönt! och jag ångrar ingenting under den tiden<3

Idag blir det att plugga en hel del eftersom jag har teoriprov i frisör på måndag. Det är 80% rätt för att få godkänt så jag får ligga i idag! Sen ikväll ska jag käka Thaimat och så med Emil eftersom vi ska prata och umgås lite:)


i skolan någon dag under veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0