Äntligen!

Nu är det fixat. det jag har gått och hållt på hur länge som helst. Imorgon har jag möte på hälsokompaniet och ska köpa ett årskort där. Jag och Emma har bestämt att det ska bli minst  tre gånger i veckan med träning. Det ska vi klara av! Vi va ju där förut men trodde att allt gick och fixa idag men tyvärr va det inte så. Men jag står allt ut med att vänta en dag till så länge som jag har hållt på det här:)

Skolan va lugn idag och provet gick bra. Jag fick reda på en grej vi gjorde i svenskan och det blev VG. Den här veckan började mycket bättre än vad den förra gjorde och det är jag mer än glad för!

Imorgon är det ju ledigt också för min del. Först och främst ska jag till hälso och sen vet jag inte? jag tar dagen som den kommer helt enkelt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0