Härlig myskväll!

Nu sitter jag här i mysbrallor och stor tröja. Skönt att bara ta det lugnt en kväll bort ifrån allt plugg. Förra veckan va faktiskt sjukt jobbig. Men nu är det inte lång tid kvar till curlerprov och permanentprov. Måste ta hem ett huvud att träna på under veckan och helgen. Det är något jag måste lägga ner mig på så att det går som det ska på proven :)

På fredag ska jag fixa håret! Ska klippa topparna och lägga i lite färg i min vackra utväxt:) Kul att bli lite fräsch i håret igen. Min utväxt syns väl inte så jättemycket men jag tror det blir fint med lite färg på den igen eftersom det va några månader sen jag gjorde mig lite mörkare!

Imorgon ska jag på visningen. Snälla Nathalie erbjöd sig sovplats till mig och Hannah eftersom tågen går så sjukt dåligt hem till arvika. Hoppas på att det är en bra visning och att man kanske lär sig något också:)


usch jag måste köpa nytt shampo och balsam också.. Det är ju kul annars men nu måste jag hålla lite på mina pengar eftersom julen snart är här. Jag vill ju ha dom prudukterna nu men usch va dyra dom är. Jag hade en himla tur när jag var ute på APU som fick både shampo och balsam från redken:)


<3<3<3



Såhär ljust vill jag inte att håret ska bli än. Det är planer för sommaren att bli ljusare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0