30-11-09

Hej:)

Nu har jag kommit hem från molkom och karlstad. Var hos Amanda Jansson och hjälpte henne med håret. Det blev lite längre och mycket fylligare, alltså jättesnyggt:) Det tog inte så lång tid att fixa det men Amanda kolla fel på klockan så vi trodde klockan var sex men egentligen va den ju bara fem. Men som tur va märkte vi det innan vi skulle åka så jag stannade lite till hos henne innan bussen till Karlstad kom!

Jag hann springa in på H&M innan tåget till arvika skulle åka. Det fanns mycket snyggt och jag köpte tillochmed min första julklapp till min syster! tror hon kommer bli jätte glad och snygg i det jag köpte. Mamma blev avundsjuk när jag visa vad jag hade köpt;) Imorgon blir det ju som sagt lite mer stan med mina godingar Amanda och Hannah. Då ska jag försöka hitta julklappar till resten av familjen, svårt det kommer bli för dom är ju ganska många! Hoppas jag hittar något till mig själv också, Det fanns ett par skitsnygga byxor på H&M som jag nog ska prova imorgon:)

Nu ska jag bara slappa i soffan framför tv:n med mamma och lillasyster! Pusshej<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0