freakum dress on

Sitter hos Emma nu och funderar på vad vi ska göra. Vi är sugna på att dra ut så det blir nog det:) Annars går jag nog och tittar på fotbollen igen men det känns lite surt att betala 100 spänn idag igen om det är tråkigt. Men ändå vill jag se.. Svårt det där att välja ibland!

Idag har jag varit på stan och fikat med Emma och Oscar! det va mysigt och sen gick vi runt lite på stan. Hitta inget som vanligt i arvika men på tisdag ska jag ju på stan med Hannah och Amanda i karlstad. Men prio ett är ju att få tag på lite julklappar till familjen. Jag behöver verkligen ett par nya skor och jag har sett ett par på scorett som är så sjukt snygga! Men dom är väldigt höga och det är visserligen det fina med dom. Men jag vill ändå inte bli lång som en flaggstång så jag får fundera lite på det:)

Nu måste jag och Emma fixa till oss och tagga till lite! Emma ligger nämligen och halvsover i sängen.. Men nu ska det taggas till ordenligt  så hon vaknar!!!




hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0