Godkväll

Nu har jag allt varit lite effektiv ikväll. Jag har tränat på Curler, tränat mig själv med Emma och städa mitt rum. Det går bara man vill;)

Eftersom jag får besök imorgon är det ju lite bra om rummet ser okej ut:) Imorgon är det ju brönske. Jag tänkte ge det en chans och gå och titta lite med några härliga människor. På lördag blir det nog en liten utgång med min Emma! Längesen nu som jag var ute med den tösen så det är väl på tiden.

Imorgon är det även klippning som står på schemat. Så himla roligt är det! Älskar fredagar och vi slutar dessutom tidigt så jag hinner ta en liten sväng på stan innan tåget går till Arvika. Men nu när jag har pengar så hittar jag inget? Hoppas turen är med mig imorgon då så jag får med mig någon kasse hem:) Jag ska ju klippa topparna och färga utväxten imorgon också. Härligt och behövligt känner jag!

nej nu ska jag lägga mig och sova så det inte blir lika sent som alla andra kvällar.. Godnatt<3


favoriter<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0