lediiiiig

Så himla skönt att vara ledig idag. Jag sov till elva och sen vid två drog jag och tränade. Fick skriva på kontrakt idag så nu är jag medlem. Men mitt kort kommer inte förän om några dagar. Jag fick en ryggsäck, vattenflaska och ett svettband(eller vad det nu va) och tre gratisveckor. Så om någon är sugen så säg till! Jag skulle egentligen få en bag istället för ryggsäcken men den fanns inte i lager så jag får den någon annan dag. Men då får jag behålla ryggsäcken också:) Emma oc jag ska förhoppningsvis dit tillsammans imorgon om hon kan, annars får jag gå själv men det är helt okej det med. Men det är ju såklart roligare att träna tillsammans med någon!

Nu kommer mammas kompis snart och ska få håret fixat av mig. Jag ska göra om en hårförlängning på henne som jag gjorde för några månader sen för den behövs sättas om. Ni hår gärna höra av er om ni är sugna på hårförlängning för då kan jag hjälpa till:) 

Imorgon är det ju back to basics. Men som tur är det ju salongen som gäller hela dagen. Jag har ingen koll på vad vi ska göra men jag hoppas på permanent för jag behöver verkligen träna på det. Provet är ju om en månad, men det kommer säkert gå bra:)

Nej nu ska jag röjja undan lite här innan mammas kompis kommer. Det ser förjävligt ut här!


grejerna jag fick!





Kommentarer
Postat av: josefine

Är hälsokompaniet i arvika? :P

2009-11-11 @ 18:09:35
URL: http://josefinelundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0