maximal otur?

Iband fattar jag inte varför allt ska hända mig.. I helgen blev jag ju som sagt bestulen på på både kamera, pengar och platt/volym tänger. Och nu några dagar senare lyckas jag böja mig över toaletten i skolan när jag skulle ta min sminkväska som stog på golvet och givetvis åker mobilen ner i toan? Grattis säger jag bara till mig själv!

Helgen blir lugn. Ska bara ta det lugnt och vila hela helgen tror jag. Måste sova igen lite efter den här veckan för det har blivit några nätter med mycket dålig sömn! Men men nu är det bara att bita ihop och tänka positivt:)´

Ska snart knalla hem till Emma för lite myskväll med henne, Gött för jag måste nämligen snacka med henne om ganska mycket. Hon är den bästa att prata med då!

hörs<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0