regnig tisdag

hejhej!

Får massage just nu av Emil och det är inte lite skönt. Så himla ont i nacken nu och armen efter sprutan men det börjar bli bättre nu iallafall.

Go dag i skolan idag. Vi hade idrott och sen satt vi i aulan och hade en produktinformation från wella:)

Imorgon är det äntligen salong igen. Vi ska börja med klippsättet gradering (tror jag ?) och sen ska vi bedömma den andra gruppen när dom gör flätuppsättnings provet, skön dag imorgon med alltså. Får inte glömma att ta med pengar till hölstret jag beställde för någon vecka sen. Bra att vi fick köpa dom så billigt för ny blir det mycket utgifter om jag ska köpa ny kamera och platttång..Menmen det är bara att bita ihop;)

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt igen. 05.45 står klockan på... Tyvärr blir det inga kamerabilder men ska försöka fixa det snart. Puss och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0