ska bli bättre!

Min uppdatering är illa.. Men jag ska försöka ta tag i det här lite mera nu!

Idag har det varit en ganska bra dag. Förutom att jag har varit väldigt trött då.. Men det är jag alltid på måndagar för jag kan aldrig somna på söndagar. Men dagen flöt på och den gick ganska fort! Fick tillbaka engelskaprovet också och det gick bra:)

Den här veckan ska jag som sagt ta tag i lite saker.. T.ex börja köpa julklappar till mina nära och kära. Har inte köpt en enda än och jag brukar vara ganska tidig med det. Jag ska träna på som vanligt också och inte vara lat! Imorgon ska jag även klippa Bea och sen om jag får som jag vill åker jag till karlstad igen och går på färg och klipp visning som Coloumer håller i! Men det beror på om Nathalie får ledigt från jobbet imorgon så att jag kan sova hos henne eftersom visningen börjar klockan halv åtta. Håller tummarna iallafall:)

Nu måste jag sticka iväg om jag ska komma i tid till Coren! hejdåååå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0