Skola...

Sitter på skolan nu och har datakunskap. Äntligen ligger jag inte efter. Det gick faktiskt vääldigt bra förra gången då jag gjorde mitt kunskapstest ;) Idag är det den tråkigaste skoldagen. Bara tråkiga ämnen verkligen. Men jag brukar klara mig igen torsdagar så jag hoppas jag gör det idag också.

Efter skola måste jag verkligen träna på Curler. Har prov om en vecka på det och vi har bara gått igenom det en gång. Men jag träna lite igår också och det gick hyffsat bra. Det är kul nu i skolan för vi har verkligen kommit igång med allt. Vi hade klippning igår och då klipper vi med klippsättet gradering. Men vi ska inte ha modeller föräns efter jul och jag vet ingen som är sugen på att klippa sig med graderings klippning men jag får leta vidare!

Igår fixa jag Hannahs hår. Jag hjälpte henne me att klippa topparna och sen sätta i lite löshår på henne igen. Hon blev fin som vanligt och jag tror hon blev nöjd:) jag var var väldigt effektiv igår för direkt efter jag hade hjälpt Hannah med håret så träna jag på curler och sen drog jag på bodypumpen. Det gick mycket bättre nu andra gången och nästa gång blir det nog att lägga på lite mer vikter så jag förhoppningsvis blir lite starkare;)

Jag har sett en klocka som jag verkligen vill ha. Jag kanske går och köper den imorgon:)



Kommentarer
Postat av: Hannah

du är världens bästa! är super nöjd:)

tack så mycket för hjälpen snygging<3

2009-11-26 @ 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0