slappis söndag

Sitter hos Emma nu. Hon pluggar och jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Jag är så otroligt trött!

Gårdagen va väl inte den bästa kanske. Den börja ganska segt men sen blev det lite bättre. Men tyvärr sluta den inte så lyckat. Det känns nästan lite ovärt att jag drog ut överhuvudtaget, men jag tror faktiskt inte att jag hade haft så mycket roligare hemma. Jag sov hos Emma inatt men tyvärr blev det inte så mycket sömn för min del.. det är nog därför jag är så trött och seg idag för jag somna klockan 5 och vakna 9:( Som tur är börjar jag kvart i elva imorgon så förhoppningsvis blir det mer sömn inatt!

Jag och Emma va nere på skyltsöndagen förut en sväng. Det va mysigt men otroligt kallt. Jag va som vanligt sugen på att köpa något nytt men inget föll mig till smaken idag. Men som sagt blir det nya försök på tisdag:) Inatt ska jag nog sova hos Emma igen. Hoppas på att allt känns bättre då när man inte sover ensam!


En bild från igår fick det bli också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0