8 oktober

helloo!

det blev inget sova hos Nathalie idag och inte heller ngn modelluttagning. Nathalie va sjuk idag och då hade jag ingen lust att vänta i fyra timmar i karlstad så jag åkte hem istället. Men jag hade kul här hemma också. va och kolla på solif med Emma lite sen åkte vi hem till henne. Jag testa att göra flätuppsättningen på Emmas hår och den blir nog riktigt bra när jag fått öva lite. Finns lite jag måste finslipa lite känner jag!

Det ska bli så skönt med helg nu känner jag. Har inte sovit så bra undr veckan men får väl gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Precis det tänkte jag göra idag.. Men tiden bara rinner iväg för mig på kvällarna.

Planerat helgen har jag iallafall gjort. Det blir en lugn helg vilket är väldigt skönt. På fredag ska jag hem till min Emil och laga mat med honom. På lörddag ska jag Emil och Emma laga middag tillsammans. Lite romantiskt där känner jag:) Äta och sova är det enda jag ska göra plus att jag ska tjata lite på mamma för jag vill så gärna till ikea på söndag. Nya grejer till rummet behövs!

hörs imorgon, Godnatt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0