heeelg

hejhej!

Sitter hemma hos Emil nu och latar mig. Han och hans mamma håller på att stada ur lägenheten för dom ska flytta om några veckor. Skönt det kommer bli och den nya lägenheten ligger nära mig!
Lite dålig uppdatering igår men jag och Emil va så trötta så vi somna tidigt igår. Vi kollade på idol igår också. Jag tyckte ingen va outstanding precis men det kanske kommer. Jag har inte följt det heller speciellt bra. Men det kanske blir bättre.
Igår på skolan va vi i salongen hela dagen. Vi fick kolla på när vår lärare gjorde permanent på en kund. Det va faktiskt väldigt kul och man lärde sig ändå ganska mycket. Resultaten vart väldigt bra också. Lockarna var väldigt naturliga. Vi fick sluta tidigare så jag,Nathalie, Nadja och Hannah tog en svämg på stan. Jag köpte en halsduk och ett par skor. Men jag är inte alls säker på skorna än för jag behöver egentligen inga skor..

Mamma kommer snart och hämtar mig och då kanske vi ska dra till Charlottenberg. Är sugen på att göra om mitt rum lite. Jag är trött på min röda fondvägg så jag tror jag ska göra den mörklila istället. Så ska kolla lite på grejer till rummet och så. Ikväll ska jag hem till Emma. Vi ska ju laga mat och Emil ska nog komma också. Jag är så himla sugen på strips så det blir det ikväll:)

Sitter och kollar på lite kort på emils dator!


förra vintern<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0