13-10-09

hej!

Dålig uppdatering igår jag vet. Men jag va hos Emil och då ville jag inte sitta vid datorn. Jag va duktig och träna med honom faktiskt. Har träningsvärk nu i armarna och magen, hur gött är inte det ?

Blev väckt på ett väldigt skönt sätt imorse.Inte. jag sov ju hos Emil och han väcker mig inte direkt snällt.han tänder lampan och skriker:GODMORGON GODMORGON!
 Kom hem lite tidigare än vanligt med tåget idag. Helen va hemma idag så arbetsmiljön va inställd. Andra veckan i rad, skönt att komma hem tidigare iallafall. Men innan tåget gick va jag på stan lite med Emma och Nathalie. Det är så typiskt att jag hittar massa som jag tycker är snyggt när jag inte ska handla något för det har blivit så mycket de senaste veckorna... Tråkigt sånt är. Jag vill verkligen skaffa ett extrajobb som ger en extra tusing i månaden. Det blir ju faktiskt mycket mer för en fattig som jag ;)

Det känns som jag kommer bli förkyld snart. Det har börjat göra ont i halsen. fan sånt är så töligt, jag orkar inte vara sjuk nu igen. Men jag får käka c-vitaminer helt enkelt!


Hade den nya "jeans" jackan på mig idag!



lite suddig bild.. men halsduken är så himla go! jag fick den av Emil när jag fyllde år:)

Nu ska jag försöka plugga lite Engelska för har prov på torsdag! Hejsålänge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0