kort skoldag

Idag började jag klockan tolv eftersom vi hade en dag med treorna på skolan i salongen. Vi gjorde halloween masker och fikade bara. Efter pysslet drog jag till stan med Hannah, Amanda J och Elin! Vi mötte upp Nathalie och victoria och åt mat på wok kitchen, muums:)

Jag fann lite saker på stan också. Nu måste jag nog hålla i mina pengar lite och vänta till nästa månad tror jag.. Men det är alltid kul med lite nytt:) Victoria och Hannah köpte också lite fina saker!

Inatt sov jag hos Emil och vid fem ungefär inatt så började jag butta ut han ur sängen och självklart sa han åt mig att jag skulle ge mig. Men då säger jag: Men ge dig då Emil, sluta kasta ormar på mig!
Vad händer när jag sover ? jag har blivit helt knäpp! Det är inte första gången precis.hahaha

Imorgon är det prov på uppsättning men jag tänker mer på byggympan som jag, Nathalie, Hannah, Amanda och Josephine ska hålla! Haha det dansen är inte den finaste men man får väl bjuda på sig själv ibland;)

Nu ska jag kolla lite på tv och göra iordning för imorgon:)


Svarta jeansleggins med nitar på sidan.


Foundation, hoppas på att den är så bra som reklamen visar;)



Lösnaglar från Åhléns. Tyckte dom var fina och det är värt att prova även om dom åker av ganska fort!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostade den foundation?

2009-10-20 @ 21:12:34
Postat av: Seline Gavell

Hej!

Hur du får gärna skriva en utvärdering av foundation:en när du testat den! :) Är nyfiken!

2009-10-22 @ 20:18:16
URL: http://sgavell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0