27/10-09

hejhej!

Idag har jag målat min fondvägg mörklila som jag har pratat om länge nu. Blir skit bra enligt mig själv och det är skönt med lite nytt tycker jag. Jag ska ta en bild när jag är helt klar med möbleringen och när tavlorna på väggen är uppsatta.

Klockan halv nio imorse va jag hos tandläkaren igen. Jag va nämligen där igår också på en undersökning. Anledningen till att jag va där idag också är att tandläkaren fastna med tandträd mellan mina framtänker och lyckas dra loss min fyllning som fyller igen min glugg. Det va ovant att se mig med glugg igen och det va ju inte det snyggaste tyckte jag själv när jag har haft igenfyllt i två år nu. Men som tur va fixa dom det ju men två av mina sovmornar på lovet försvann ju dock!

Igår va jag ju i karlstad med Emil. Jap köpte bara lite saker till mig och Emma som vi ska ha imorgon på viggans maskerad;) Vi har nog inte den roligaste utklädnaden men.. Emil blir cool tror jag med glasögonen från bikbok! Vi träffa hans syster ogår också och lilla Noel som bara är två månader. Han va hur mysig som helst! Vi ska på dop för honom i slutet av november och vad har man på sig när man går på dop??

Nu kommer snart Emma hit och håller mig sällskap. Jag sk fråga henne om råd också om var jag ska sätta en prydnads sak som man hänger på väggen ska sitta. Hon kan sånt ;)

HAHA juste mina skolkort har kommit. Det enskilda va ju fint...... tänker inte visa det här :)


ser ni mig ?:)


så såg jag ut igår.


Emil målar också om i den nya lägenheten. Fast han skulle inte klara det utan mig för det är jag som har maskerat det mesta;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0