tired

Herregud va trött jag är. Jag går runt här hemma som en zombie och äter godis. Men det är helt okej för gårdagen va ganska händelserik för min del då kan man ju säga. Det börja bra men drog hem ganska tidigt ändå. Skönt med en slapp dag:)

Fint väder har det varit idag också. Jag och Emil drog till stan förut och käka på Timmy's. Hamburgare och pommesfrites va maten idag och jag skulle verkligen inte vilja ha något annat! Sen gick vi hem till mig och somna i nån timme. Nog därför jag är så seg! På lite bättre humör är jag också. Det är väldigt possitivt och det är Emils förtjänst faktiskt:)

Jag ska kanske snart dra mig hem till Emma och prata som vi brukar göra! Men först ska jag äta smörgåsar för jag är så himla sugen på det och hungrig för den delen också.Vi hörs<33


moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0