salongen

hej!
 Idag har vi varit i salongen hela dagen och övat på flätteknik och uppsättningar. Nu vet jag äntligen vad jag ska göra för uppsättning på provet som är den 21 oktober. Vi fick hjälp idag av en frisör från Soda i karlstad. Det va jättebra för hon hjälpe till och gav många råd! Nu känns det verkligen som vi har dragit igång på rikitgt. Roligt är det verkligen!

Ett träd hade blåsit ner så ledningen mellan karlstad och arvika va blockerad. Kul. Fick vänta i två timmar innan jag kom hem. Så himla drygt att det alltid händer något med tåget. Jag har gått i skola i karlstad i lite mer än en månad och det har blivit förseningar ungefär tre gånger. Undra hur många det blir på ett år. Lägenhet vore inte helt fel alltså. men får vänta med det..
 Emil väntade på mig här hemma när jag kom hem. Skönt att träffa han igen. Snäll som jag är köpte jag enjättesnygg grå mössa till honom från Carlings i måndags. Jag tror han gillar den faktiskt! Snart ska vi äta Thai mat. Jag har längtat efter det hela dagen eftersom maten på skolan inte är någon höjdare..

Imorn ska jag sova i Grums hos Nathalie. Vi ska på modelluttagning som treorna från frisör och stil,hälsa image håller i. Vi gör det mest som en kul grej och se ifall vi kommer med. Så det är därför jag ska till Grums då eftersom det här börjar klockan 18.00 i Karlstad. Ska bli kul detta ;)

Nu ska jag äta:) Hörssss♥


Nathalie i salongen

Jag och den fina dockan

MMmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0