godmorgon!

Nu ska ja snart hoppa in i duschen och raka benen, göra hårinpackning och sen smörja in mig med lite B.U.S! Jag ska försöka vara lite mer effektiv idag och inte ligga inne i min sköna säng. Det är ju jättefint väder så det blir nog en promenad till stan.
  Amanda ligger ju hemma och är sjuk så jag ska hälsa på henne en liten stund. Men som sagt blir det stan först för när man vart sjuk länge måste man ha något som tröst. En liten present kan ju göra susen:)

På måndag börjar ju skolan igen. Vart tog lovet vägen? Nej nu ska jag ta vara på de sista dagarna istället för att deppa ihop för att lovet är slut snart!


Jag längtar faktiskt till salong dagarna. Det är så himla kuuuuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0