i skolan

Siter i skolan nu. Började för tio minuter sen. Idag är det den jobbigaste dagen och jag har världens huvudvärk. Inte så kul! Men jag får hålla ut  för har prov i engelska sen och jag orkar inte göra det någon annan dag.
 Jag och Nadja bestämde oss på bussen att vi ska iväg nästa vecka och söka jobb. Mera pengar är alltid bra! Stenrika kommer vi nog bli. Det är ju snart jul och då kan jag köpa finare julklappar till mina nära och kära:)

Nej nu ska jag göra något vettigt på datakunskapen istället! hejjj♥


Visst är han världens sötaste? katten hemma hos pappa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart går man och söker jobb när man är så ung som du? och vad för slags jobb kan man få? behöver lite råd..

2009-10-17 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0