ojojoj

Datafri helg kan man ju säga. Jag har inte suttit här så mycket som ni kanske märker. Men ska försöka förbättra mig lite med updaten:)

Helgen har varit bra faktiskt. I fredags följde jag och Hannah med Nathalie hem till Grums efter skolan, Till våran stora förvåning lukta det inte i Grums;) iallafall så käka vi lite hos Nathalie och sen tog vi det lite lugnt innan jag och hannah drog till Karlstad igen för att gå på en fest som några byggkillar i ettan hade anordnat! Det va inte så mycket folk men det va ändå lyckat. Kul och lära känna lite nytt folk för det va nog poängen med det hela:) Sen efter festen tog vi nattbussen tillbaka till Grums och sov hos Nathalie!

Igår va jag ju lite med Nathalie och Hannah. Men jag och Hannah åkte hem med tåget till Arvika som gick kvart i två. Direkt när jag kom hem gick jag till pappa och passa lilla bebiskatten. Dom va i stockholm så jag erbjöd mig som kattvakt snäll som jag är! Emil kom lite senare så vi laga mat och såg på film och prata om allt mellan himmel och jord. Det behövdes verkligen att prata ut med någon kände jag. Han lyssnar alltid:)

Och idag.. Har jag inte gjort något vettigt. Eller jo jag hjälpte felicia med hennes hår med förlängning och så. Sen drog jag till Emma en liten stund och prata lite och slappa framför datorn. Men hon skulle dra till Johan på kalas så då gick jag vidare till frida ist där jag spenderade hela kvällen. usch va sunkig jag låter som går från hus till hus. Men det är söndag och jag känner mig inte annat än sunkig då ;)

Jag har fått frågor under helgen som jag tänkte svara på nu:

Foundationen jag köpte tycker jag verkar bra än så länge iallafall. Lätt att få jämn på huden och den väldigt flytande. Den ska ju hjälpa till att dölja pormaskar och det tycker jag den gör ganska bra också. Den kosta runt 140-150 kronor tror jag men nu finns det erbjudande på Åhléns där den kostar 119.

Jag gör inte rakpermanent för det har jag inte lärt mig än tyvärr!

Imorgon bär det av till Karlstad med Emil. Om jag får som jag vill så äter vi sushi! Så himla gott och det va längesen nu:)


mmmmmmm:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0