packat och klart!

Nu har jag gjort iordning allt för imorgon så det inte blir stressigt på morgonen. Jag har packat väskan, lagt fram kläder, gjort frukost till tåget så nu ska det mycket till att jag ska bli sen. Läxan till imorgon har jag gjort också. 
 
Det är salong dag imorgon som är det roligaste av allt! Vi ska öva flätteknik imorgon. Ska snart ha prov i det tror jag. Vi ska använda fyra av de flätor vi lärt oss och göra en håruppsättning av det. Jag har funderat lite och jag tror jag vet vad jag ska göra. Jag slutar tjugo över två imorgon så då är jag hemma runt tjugo över fyra. Ska vara med Emil och han ska sova här. Jag har längtat efter honom nu! Det blir myskväll med thaimat och kanske en film:)

Nu ska jag lägga mig och kolla på The Hills. Det finns tydligen mer avsnitt på www.mtv.com sa Frida. Ännu bättre!
hejdå, hörs imorgon♥


Imorn ska jag ha långt hår också! Men inte lockat, det ska vara rakt:)


Kommentarer
Postat av: hanna :)

de va ju de jag saa imorse sötan!

2009-10-06 @ 21:49:05
Postat av: Britta

uuh va fin du va i håret här Susanna! :)

2009-10-17 @ 23:04:16
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0