prov på uppsättning

Det gick faktiskt bra och jag blev nöjd tillslut. Vi har inte fått reda på betygen än men hon sa iallafall att alla var godkända! Vi fick en och en halv timme på oss och jag blev faktiskt ganska stressad där ett tag men det gick ju bra ändå:)

Efter skolan gick jag till Frida och Ida som satt och fika på City. Längesen jag såg dom, så det blev lite att prata om kan jag ju säga! Det va kul att träffa dom igen:)

På fredag ryktas det ju om att det är fest för frisör ettor och bygg ettor någonstans i karlstad. Det känns som det va längesen jag va ute och festa nu så det är ju på tiden;) Men vi ska nog dit ett gäng från klassen är det planerat. Jag sover hos Nathalie i Grums då. Det ska bli kul och se hur det är där, luktar det lika illa som alla säger ;)?

Nej nu ska jag till pappa och äta lite sen ska jag till Emma och plugga matte och engelska.. Vi hörs<3


Min uppsättning:)


Min är i mitten på den första raden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0