sitter i skolan på datakunskap

Och det är inte så roligt kanske, men jag orkar inte jobba med något idag så jag lyssnar på musik bara:)

Har engelska prov sen igen.. Ska göra VG/MVG delen. Jag hoppas det går bra för jag plugga inget på det igår hos Emma. Det blev mest att vi satt och prata och drack cola! Vi hade verkligen gjort upp med varandra att vi skulle börja träna på hälsokompaniet men det blev ju inte så mycket av det.. Men nu ska vi snart dra dit har jag bestämt. Det jobbigaste är ju att ta tag i det och gå dit! Så istället blir det cola och godis..

Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan, det blir nog bara att ta det lugnt. Ska nog träffa Emil sen och hoppas på att han kan sova hos mig:)



bra låt som fördriver min datakunskap:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du rakpermanenta ? / BOJAN

2009-10-22 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0