slut på helgen

Usch va fort helgen tog slut! Nu har alla åkt hem från vårat lilla kalas. Skönt, det va lite för mycket kalas den här helgen känner jag med två stycken. Men det är väl lite trevligt iallafall:)

Igår va jag och spelade bowling då med massa sköna människor. Jag dominerade där ett tag men sen gick det lite neråt.. Victoria spelade lite i vågor ett tag va hon skit kass och sen fick hon flera strikes på raken vilket gjorde att hon vann. Själv fick jag bara en strike men jag är nöjd! Jag tänkte lägga upp lite bilder från bowlingen lite senare, för jag hade glömt USBsladden hos mamma. Lite typiskt!

Efter kalaset idag blev jag några hundra kronor rikare. Så nu tänkte jag köpa en pälsväst. Men jag vill ha en svart tror jag istället för en brun. Jag har sett en från H&M men jag finner den inte länge på nätet. Men jag får se om jag hinner i i veckan på H&M innan tåget hem går. För det är ju så himla snyggt! Annars finns det säkert några mer som har svarta päls västar.

Jo juste, jag fick en fråga om var man kan söka jobb när man är så ung. Jag och Nadja har iallafall tänkt gå till ett ställe som heter trustline i Arvika, där man ringer och tjatar på norskar om att det ska skänka pengar till behövande barn. Det är väl ett bra jobb så om pengarna verkligen går till barnen. Men jag kommer nog bli galen på att bara sitta och ringa men det går ju bra ett tag iallafall, som ett extra jobb! det finns säkert mer ställen man kan söka jobb på men jag vet endel som har jobbat här så jag får väl chansa och hoppas det blir bra:)



Här är pälsvästen jag nog ska köpa!

Nej nu blir det en omgång till att träna på uppsättningen! hörs nog sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0