Smycken

Jag tycker verkligen lårsmycken är så himla snyggt! Jag har kikat runt lite på nätet nu och sett många snygga. Jag tänkte faktiskt göra mig ett själv. Det är inte så svårt att lära sig att göra såna smycket. Men man måste ju ha fina kedjor förstås. Det är väldigt snyggt till shorts men jag tror även att det är snyggt om man använder det till tunna svarta tights med en klänning/tunika.


                                                                                            bild tagen från dollyblond

Handsmycken tycker jag är ganska snygga ibland men jag tycker inte det får bli för mycket kedjor. Jag har sett många fina och det här smycket tyckte jag va snyggt men jag tror det är lite för mycket om jag skulle använda det!



Mitt favorit smycke fick jag faktiskt av Emil när jag fyllde år:)Använder det varje dag nästan! Jag gillar det för det har många fina symboler och läderbanden tycker jag är snygga. Han fick till det pojken!


Här använder jag det med ett annat silver armband


Nu ska jag besöka min kära säng och sova. Har lite och fixa innan maskeradfesten imorgon med Emma inklusive en promenad faktiskt :) Puss och godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar ett sånt?

2009-10-30 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0