Ta hand om sig själv

Ja det är precis vad jag ska göra nu och det behövs. Jag känner mig verkligen jätte blek nu så jag ska ta lite BUS sen hade jag tänkt. Jag orkar inte gå ner till sam's nu och sola det får bli någon annan gång. Med den Brunutansolen jag använder blir det faktiskt ganska bra. Det känns som det inte blir så fläckigt, men jag ser ju inte från alla vinklar heller då men har inte haft så många klagomål!

Innan jag kletar och har mig med den ska jag ta en lång dusch och raka benen(det kan behövas det med ibland..)Men håret får vänta den här gången. Jag försöker bara tvätta håret 3-4 gånger i veckan.. För inte så längesen tvätta jag det varje dag iprincip och då känns ju håret så mycket fetare och smutsigare än vad det egentligen är.Men nu känns håret mycket renare längre:) 

Föresten är det någon som vet någon bra hårprodukt för statiskt hår? Mitt hår blir alltid så nu när det börjat bli kallt ute och fan va jobbigt det är !


så såg jag ut i dag dåå.

Tyckte de här legginsen va snygga med paljetter på sidan av benen. Till fest då såklart:)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips till statiskt hår; Gnugga händerna emot varandra så dom blir lite varma och sen lägger du dom bara över håret liksom, det funkar varje gång. Kanske inte håller jättelänge, men jag tycker det funkar bra.

Eller så kan du prova med silikondroppar/glansdroppar, det tycker jag också funkar bra.

2009-10-21 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0